czwartek, 2 maja 2013

II. Heroes.

IsaBella Swift. || 17 lat. || Pacjentka.
„  Nie lubię jeść - nie sprawia mi to przyjemności. Nie lubię ludzi - denerwują mnie. Ale lubię narkotyki i inne używki - chodź niszczą mnie od środka.”

Justin "JB" Bieber. || 18 lat. || Piosenkarz.

„  Nie umiałem zapomnieć. Dlatego sięgnąłem po papierosy i marihuane - odprężyło mnie to.
Victoria Smith. || 17 lat. || Pacjentka.
„ I wszystko inne stawało się magiczne ale tylko na chwile. Potem wracałam do swojego świata. ”

Jack Tomlinson. || 20 lat. || Pacjent.
„  Problemy nie są prawdziwe. Po prostu my je sami wymyślamy. ”
Charles Atkinson || 25 lat || Psycholog
„ Jestem tu po to, by im pomagać. Trzeba jednak zrozumieć, że my również jesteśmy tylko ludźmi i mamy prawo popełniać błędy. 

Edward Lee || 24 lata || Opiekun
„ Nigdy nie sądziłem, że będę w stanie zrobić coś takiego. Myślę, że to nie moja wina lecz tego miejsca. To ono sprawia, że stajemy się innymi ludźmi. ” 

Emma Montgomery || 24 lata || Opiekunka
„ Zawsze chciałam być miła dla innych, więc dlatego pomagam tym biednym ludziom. Każdego dnia przynoszę im to o co proszą i są szczęśliwi. Szczęście pacjentów jest przecież najważniejsze.


Clarissa Boney || 30 lat || Psycholog
„Jestem tutaj by pomagać tym młodym ludziom, którzy nie wiedzą jak prosić o pomoc. Wolą zadać ból sobie samemu.”


Luke Johnson || 29 lat || Dyrektor
„ Od najmłodszych lat lubiłem pomagać ludziom. Między innymi dlatego powstało to cudowne miejsce, które jest moim i ich drugim domem. Nawet nie wiesz jaką radość sprawia mi uśmiech na ich  twarzach. 

Max " Amfa " || 19 lat. || Narkoman.

Darcy || 16 lat. || Samookaleczanie oraz bulimia.
Kyle & Mike || 19 lat. || Alkoholizm oraz próba samobójcza.

Mia || 18 lat. || Bezsenność oraz narkomania

Hanna || 17 lat. || Samookaleczanie 

Anne || 28 lat. || Psycholog
Chris || 19 lat. || Uzależnienie od leków nasennych

Luke || 17 lat. || Próba samobójcza oraz anoreksja.

Sam || 18 lat. || Schizofrenia

Ashley " Głupia " || 19 lat. || Bulimia
Nicole " Głupsza " || 19 lat. || Próba samobójcza
Alyson || 20 lat. || Anoreksja.
James || 20 lat. || Narkomania oraz alkoholizm

Charlotte || 16 lat. || Depresja oraz bulimia.

Scarlett  || 19 lat. ||  Narkomania
Jenny & Jessie || 17-18 lat. || Samookaleczanie oraz anoreksja.

Jade || 27 lat. || Psycholog.

2 komentarze: